OBI Hungary Retail Kft. - állás és munka - 0 db - Jobinfo
Company logo

OBI Hungary Retail Kft. - állás és munka - 0 db - Jobinfo

Foglalkoztattak:
Állás: 0 db

Cégbemutató

Az OBI 1970-ben, Hamburgban nyitotta első áruházát 870 négyzetméteren 12 munkatárssal. Az eredetileg amerikai ötlet célja az volt, hogy 12 szaküzlet választékát egy tető alatt kínálja.


Az OBI csoport mára vezető pozícióra tett szert a hasonló profilú áruházak között Európa otthonfejlesztési piacán. Az OBI termékválasztéka négy területet ölel fel: a lakáskultúrát, a műszaki árukat, az építkezéshez-felújításhoz kapcsolódó termékeket, valamint a kerti cikkeket.

Az OBI 1970-ben, Hamburgban nyitotta első áruházát 870 négyzetméteren 12 munkatárssal. Az eredetileg amerikai ötlet célja az volt, hogy 12 szaküzlet választékát egy tető alatt kínálja.
Az OBI csoport mára vezető pozícióra tett szert a hasonló profilú áruházak között Európa otthonfejlesztési piacán. Az OBI termékválasztéka négy területet ölel fel: a lakáskultúrát, a műszaki árukat, az építkezéshez-felújításhoz kapcsolódó termékeket, valamint a kerti cikkeket.
Az OBI vásárlóközönsége részben az egyéni vásárlókból (egyedül élők, családok, a legkülönbözőbb korcsoportú férfiak és nők), részben a hobbi barkácsolókból áll. Németországban az OBI az egyik legismertebb márkanévnek számít. A legutóbbi felmérések (TNS Infratest) szerint az emberek 98%-a ismeri az áruházlánc nevét.
Az OBI 1991-ben kezdte Németországon kívüli működését. Első olaszországi áruházának megnyitását követte az áruházlánc magyarországi megjelenése 1994-ben. Jelenleg Európa 10 országában (Ausztria, Bosznia-Hercegovina, Svájc, Csehország, Lengyelország, Magyarország, Németország, Olaszország, Oroszország, Szlovénia) összesen több mint 578 áruháza van, ahol megközelítően 43 000 munkatárs dolgozik. 
Az OBI 1970-ben, Hamburgban nyitotta első áruházát 870 négyzetméteren 12 munkatárssal. Az eredetileg amerikai ötlet célja az volt, hogy 12 szaküzlet választékát egy tető alatt kínálja.


Az OBI csoport mára vezető pozícióra tett szert a hasonló profilú áruházak között Európa otthonfejlesztési piacán. Az OBI termékválasztéka négy területet ölel fel: a lakáskultúrát, a műszaki árukat, az építkezéshez-felújításhoz kapcsolódó termékeket, valamint a kerti cikkeket.


Az OBI vásárlóközönsége részben az egyéni vásárlókból (egyedül élők, családok, a legkülönbözőbb korcsoportú férfiak és nők), részben a hobbi barkácsolókból áll. Németországban az OBI az egyik legismertebb márkanévnek számít. A legutóbbi felmérések (TNS Infratest) szerint az emberek 98%-a ismeri az áruházlánc nevét.


Az OBI 1991-ben kezdte Németországon kívüli működését. Első olaszországi áruházának megnyitását követte az áruházlánc magyarországi megjelenése 1994-ben. Jelenleg Európa 10 országában (Ausztria, Bosznia-Hercegovina, Svájc, Csehország, Lengyelország, Magyarország, Németország, Olaszország, Oroszország, Szlovénia) összesen több mint 578 áruháza van, ahol megközelítően 43 000 munkatárs dolgozik.

Jelentkezésedet várjuk:

Adatlap