Nielsen - állás és munka - 0 db - Jobinfo
Company logo

Nielsen - állás és munka - 0 db - Jobinfo

Foglalkoztattak:
Állás: 0 db

Cégbemutató

A piacok megfigyelése során – történjék az akár a szomszéd városban vagy akár több kontinensen átívelve – mindig szem előtt tartjuk annak fontosságát, hogy a fogyasztók mit néznek és mit vásárolnak. Ez képezi üzletünk legfőbb mozgatórugóját.


Világszerte több mint 100 országban, ezen belül Európában 47 piacon tanulmányozzuk a fogyasztókat annak érdekében, hogy minél teljesebb képet adjunk a vásárlási trendekről és médiafogyasztási szokásokról. Mindeközben folyamatosan fejlődünk nemcsak abban a tekintetben, hogy kit és hol mérünk, de abban is, hogy ismereteinken keresztül miként segíthetjük ügyfeleinket magasabb profit eléréséhez.

A piacok megfigyelése során – történjék az akár a szomszéd városban vagy akár több kontinensen átívelve – mindig szem előtt tartjuk annak fontosságát, hogy a fogyasztók mit néznek és mit vásárolnak. Ez képezi üzletünk legfőbb mozgatórugóját.
Világszerte több mint 100 országban, ezen belül Európában 47 piacon tanulmányozzuk a fogyasztókat annak érdekében, hogy minél teljesebb képet adjunk a vásárlási trendekről és médiafogyasztási szokásokról. Mindeközben folyamatosan fejlődünk nemcsak abban a tekintetben, hogy kit és hol mérünk, de abban is, hogy ismereteinken keresztül miként segíthetjük ügyfeleinket magasabb profit eléréséhez.
Legyen szó akár egy multinacionális vállalatról vagy akár csak egy kisvállalkozásról, mi hiszünk abban, hogy mind az alkotás, létrehozás fázisában, mind pedig a termékek és ötletek piaci értékesítése során a siker kulcsa az innováció. Ezért törekszünk minél jobb megoldásokat kialakítani annak érdekében, hogy ügyfeleink megfeleljenek a fogyasztói elvárásoknak, és tudják, mi legyen a következő lépés.
Érdemes tehát összefognunk! Mi biztosítjuk Önnek az üzleti ismereteket, és segítjük a növekedésben.
A piacok megfigyelése során – történjék az akár a szomszéd városban vagy akár több kontinensen átívelve – mindig szem előtt tartjuk annak fontosságát, hogy a fogyasztók mit néznek és mit vásárolnak. Ez képezi üzletünk legfőbb mozgatórugóját.


Világszerte több mint 100 országban, ezen belül Európában 47 piacon tanulmányozzuk a fogyasztókat annak érdekében, hogy minél teljesebb képet adjunk a vásárlási trendekről és médiafogyasztási szokásokról. Mindeközben folyamatosan fejlődünk nemcsak abban a tekintetben, hogy kit és hol mérünk, de abban is, hogy ismereteinken keresztül miként segíthetjük ügyfeleinket magasabb profit eléréséhez.


Legyen szó akár egy multinacionális vállalatról vagy akár csak egy kisvállalkozásról, mi hiszünk abban, hogy mind az alkotás, létrehozás fázisában, mind pedig a termékek és ötletek piaci értékesítése során a siker kulcsa az innováció. Ezért törekszünk minél jobb megoldásokat kialakítani annak érdekében, hogy ügyfeleink megfeleljenek a fogyasztói elvárásoknak, és tudják, mi legyen a következő lépés.


Érdemes tehát összefognunk! Mi biztosítjuk Önnek az üzleti ismereteket, és segítjük a növekedésben.

Jelentkezésedet várjuk:

Adatlap