Jász-Nagykun-Szolnok megye állás és munka - 5 db - Jobinfo
Gyógymasszőrt, Masszáz...
Masszázsmester Kft.
Budapest XI., a Masszázsmester Rekreációs Centrumban
Gyári betanított munkás
RATH Hungária Kft.
Budapest
Légtechnikai szerelő
Ger-Ker-AirTech Kft.
Debrecen, illetve Kelet-Magyarország
Üzletvezető (vendéglát...
Szendvics-Delikát Kft
Budapest, VII.
Vevői Reklamációkezelő
Cég neve: Easyhiring Services Kft.
Munkavégzés helye: Jászberény
Forrás:
Jobline - 15.
Forrás:
Jobline - 15.
bónuszrendszer
előrelépési lehetőség
Vevői reklamációkezelő
Kapcsolattartás a vevőkkel
termékminőséget érintő problémák esetén Termékminőség- problémák esetén
vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése A beérkező minőségügyi
reklamációk kezelése a rendszerben Hibaanalízis készítése az
ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézk...
Vevői Reklamációkezelő
Cég neve: Easyhiring Services Kft.
Munkavégzés helye: Jászberény
Forrás:
Jobline - 17
Forrás:
Jobline - 17
bónuszrendszer
előrelépési lehetőség
Vevői reklamációkezelő
Kapcsolattartás a vevőkkel
termékminőséget érintő problémák esetén Termékminőség- problémák esetén
vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése A beérkező minőségügyi
reklamációk kezelése a rendszerben Hibaanalízis készítése az
ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézk...
Vevői Reklamációkezelő
Cég neve: Hsa Kft.
Munkavégzés helye: Jász-Nagykun-Szolnok Megye, Jászberény
Forrás:
CV-Online
Forrás:
CV-Online
bónuszrendszer
előrelépési lehetőség
Feladatok / Tasks
Kapcsolattartás a vevőkkel
termékminőséget érintő problémák esetén
Termékminőség- problémák esetén
vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése
A beérkező minőségügyi
reklamációk kezelése a rendszerben
Hibaanalízis készítése az
ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézke...
Vevői Reklamációkezelő
Cég neve: Hsa Kft.
Munkavégzés helye: Jász-Nagykun-Szolnok Megye, Jászberény
Forrás:
CVO2
Forrás:
CVO2
bónuszrendszer
előrelépési lehetőség
Feladatok / Tasks
Kapcsolattartás a vevőkkel
termékminőséget érintő problémák esetén
Termékminőség- problémák esetén
vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követése
A beérkező minőségügyi
reklamációk kezelése a rendszerben
Hibaanalízis készítése az
ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézke...
Vevői Reklamációkezelő
bónuszrendszer
előrelépési lehetőség
Kapcsolattartás a vevőkkel
termékminőséget érintő problémák eseténTermékminőség- problémák esetén
vevői látogatásokon való aktív részvétel, vevői kiértékelések nyomon követéseA beérkező minőségügyi
reklamációk kezelése a rendszerbenHibaanalízis készítése az
ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálásában-
illet...